Kökleşik olarak demografik bilgilere gereğince gestaltlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun kent analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize ilave etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve kontak alanları kadar değçalışmakenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların çalışmaletmeniz dâhilin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, tatminkâr maliyette suni zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme düpedüz akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geri plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değçalışmati. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle alay malay bundan sonra “ne istersem onu tuzakırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl radde makro gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve bildirişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına sağlam iş süreçlerini değçalışmatirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı başüstüne.