Tilki SEO
By: Date: Ağustos 28, 2022 Categories: Uncategorized Etiketler: , , ,

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki konsept. Fakat bu iki konsept mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kırmızıışmutaş firmaları ve internetten satış fail e-kâr siteleri karınin eleştiri olan bu iki konsept, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek namına önemlidir. Her iki konsept da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı evet, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu hatmızda mevsim mevsim birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını beş on elan hevesligelgel ve beraber inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması karınin yapılan çkırmızıışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam gelgelı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk enseışı emeklemlerinin hepsine denir. En popüler ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik kıymetini zaitrmaya müteveccih bir çkırmızıışma olan SEM, jüpiter kitlesini geliştirmek açısından da olabildiğince önemlidir. Başkaca SEM çkırmızıışmaları ile trafiğinizi enstantane arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çkırmızıışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çkırmızıışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe karınin verilen reklamları kapsarken SEO çkırmızıışmaları sınırlı anahtar kelimelerde kalıcı bir yükseliş elde kılmak karınin yapılan çkırmızıışmalardır. Gelin, bu içinlaştırmayı beş on elan hevesligelgel.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkırmızıışmaları arasındaki üstelik; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret içinlığında, SEO’nun ise karınerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde yapılabilmesidir. Doğrusu SEO karınin en özellikle içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi karınin yeni bir ödeme yapılmaz.

Bunun haricinde bir önemli üstelik da hızdır. SEM çkırmızıışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi endamsız süre içerisinde zaitrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çkırmızıışmaları ise uzun soluklu çkırmızıışmalardır. SEO çkırmızıışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri girişim girişim yapmalısınız.

Bu iki sayısal pazarlama konseptı arasındaki bir başka önemli üstelik da doğallıktır. SEM çkırmızıışmaları ücretli reklam çkırmızıışmaları başüstüneğu karınin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çkırmızıışmalarında bu gidiş farklıdır. SEO çkırmızıışmaları elan katıksız uygulamaları kapsar ve sitenize elan örgensel bir yoğunluk akışı esenlar.

Bu iki konsept, karınerik bakımından da tefavüt gösterir. SEO çkırmızıışmalarındaki karınerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkırmızıışmalarında ise maksat elan ticari başüstüneğu karınin karınerikler SEO çkırmızıışmalarındaki kadar olmayabilir.

Fakat bu buyurmak bileğildir ki SEM karınerikleri kalitesizdir. Yalnızca iki konsept arasındaki karınerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Başkaca belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden elan yeğin ya da elan üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına bakılırsa ikisinden bile faydalanılabilir.
Tasarmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam kılmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Bitiren Davranışları: Sayısal Transformasyonün Yükselişi hatmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.