Tilki SEO
By: Date: Ağustos 28, 2022 Categories: Uncategorized Etiketler: , , ,

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sık sık kullanılan dü fehva. Ancak bu dü fehva konuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online alışdataş firmaları ve internetten satış yaratıcı e-kâr siteleri sinein nazik olan bu dü fehva, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her dü fehva da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı olur, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu tasarmızda mevsim mevsim birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı berenarı elan harisgurur ve beraber inceleyelim.

SEM: Taharri Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Taharri Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması sinein meydana getirilen çalışmalara denir.

Taharri motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam gururı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk enseışı emeklemlerinin hepsine denir. En popüler ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik kıymetini zaitrmaya müteveccih bir çalışma olan SEM, alıcı kitlesini yetiştirmek açısından da oldukça önemlidir. Hatta SEM çalışmaları ile trafiğinizi enstantane ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Taharri Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çalışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çalışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe sinein maruz reklamları kapsarken SEO çalışmaları sınırlı anahtar kelimelerde kalıcı bir yükseliş elde kılmak sinein meydana getirilen çalışmalardır. Gelin, bu hakkındalaştırmayı berenarı elan harisgurur.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çalışmaları arasındaki ayırt; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret hakkındalığında, SEO’nun ise sineerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde yapılabilmesidir. şu demek oluyor ki SEO sinein en ilkin içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi sinein yeni bir ödeme yapılmaz.

Bunun haricinde bir önemli ayırt da hızdır. SEM çalışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kesik müddet içinde zaitrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çalışmaları ise uzun soluklu çalışmalardır. SEO çalışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri adım adım yapmalkaloriız.

Bu dü dijital pazarlama fehvaı arasındaki bir öbür önemli ayırt da doğallıktır. SEM çalışmaları ücretli reklam çalışmaları olduğu sinein doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çalışmalarında bu konum değişikdır. SEO çalışmaları elan katıksız uygulamaları kapsar ve sitenize elan uzvi bir yoğunluk temizışı sağlar.

Bu dü fehva, sineerik itibarıyla da başkalık gösterir. SEO çalışmalarındaki sineerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. şu demek oluyor ki elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çalışmalarında ise erek elan ticari olduğu sinein sineerikler SEO çalışmalarındaki kadar olmayabilir.

Ancak bu saymak bileğildir ki SEM sineerikleri kalitesizdir. Sadece dü fehva arasındaki sineerik konseptleri ve odaklar değişikdır. Hatta belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden elan esen ya da elan üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine göre ikisinden bile faydalanılabilir.
Makaslamakmızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam kılmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Mahveden Davranışları: Dijital Inkılapün Yükselişi tasarmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.