Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek derunin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının teferruatlı izahatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çıkma ve en yararlı bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu değinti noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri temeları hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine irtibatlar ve uran özetler ya da iş özetleri için veri derunerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek namına açılmasını ve okunmasını peylemek derunin valör arz etmek nazik ögönen taşır. Kişiye özel derunerik ve ilgi çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok alışverişe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra hazırlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çelimlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Meze ve etüt derunin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, derunğinizi daha ziyade insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilgi çekici şekilde arz etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en majör içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile sargılantı hazırlamak derunin harika bir bucak. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı derunerik türlerine mevla olsa da bütünü bayağı video/levha odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden elbette talan etmek istediğinizi her gün ayn önünde bulundurun ve buna bakarak kodifikasyon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yararlı şekilde yararlanmak derunin sayısal pazarlama taktiklerini kesiksiz uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade faal kullanıcıya mevla. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat içtimai medyada başüstüneğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa güçlü hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece metanetli derunaziz kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilgi çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, derunğiniz nişangâh kitlenizin fakatç ve ilgi yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme derunin valör sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları kadar derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün deruneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, taharri sonuçlarında daha şiddetli sıralarda ve daha kesif görülür, derunğinize gidiş geliş artışı sağlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sadıkdır. Web derunğinizde yararlı mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu daha yararlı hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair daha şiddetli sonuçlar sağlar. Yüce itibarlı üçüncü cephe sayfalardan örgensel irtibatlar çalmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir irtibatya mevrut her tıklama derunin ödeme örgülır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik sıkıntısızışlarında fonlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), majör hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve sargılantı göstermesi derunin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla teşhistabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.