Reklam tasarımları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi bâtınin, sert çok değhizmetkeni kullanmaktadır. Değişici derken; hezel, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, sefa, mürtefi ömür standartları, rahatlık, gönül rahatlığı, ileri teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Umum bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni veya zati pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın alma davranışını göstermelerini hazırlamak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı amaçlara müteveccih ama nihai uğur, her vakit elan ziyade satış olmakla yanında, genellikle, reklamın amaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın öbür markalara yeğleme edilmesini hazırlamak olabilmektedir. Bunlarla yanında, firmaların toplumsal ağırlık namına veya kendileriyle dayalı çısoy herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek namına kuruluşlabilmektedir. Umum bunların tasarımı kuruluşlırken, en ziyade ögönen nâkil laf, inandırıcı bir şekilde hizmetlenmesidir. Bazı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazı konusundan dolayı, kimisi hizmetlenme biçiminden dolayı, kimisi de seçilen tasarım tarafından dolayı, insanları kandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dava, kimisi vakit kullanılan oyuncuların cemiyet içerisinde sahip evetğu konumla dayalı olabilirken kimisi vakit alınlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Muhaliflıklı diyaloglarla örülen tasarımların kandırma etmekten ırak olmasının bir öbür nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğası gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, öbür türlere bakılırsa elan azca kandırma edicidir. Hayaletlerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle veya ifadelerin görev aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Başka türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir ağırlık unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Başka bir ifadeyle, elan sinerjilü bir ağırlık yaratabilmek bâtınin, reklamlarda kullanılan hezel, ahenkli haller, mürtefi ömür standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze icap bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayallerin evetğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda gırünü ettiğimiz ağırlık unsurları aslında tamam seçilmektedir. Ama burada dava, onların kullanılma biçimi olmakla yanında, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Doğrusu seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere sahip olması gerekmektedir. Ama umumi olarak reklamlar inandırıcı tamamlanmak zorundadır. Bunun beraberinde muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın anne kaideı uğur kesime seslenme eylemek, bu uğur kitle ile empati kurarak kampanya görüntülemek muhteşem sehim sahibidir. Böylelikle uğur kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).